პირველი გაკვეთილის გეგმა
საგანი:
მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:
დაწყებითი, მეხუთე კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:
ოთხი
გაკვეთილის თემა: კავადრატული სანტიმეტრი; კვადრატული დეციმეტრი; კვადრატული მეტრი.
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლეები გაეცნობიან ფართობის საზომ ერთეულებს და
დაეუფლებიან მისი გამოყენების უნარ-ჩვევებს.
მათ. V.4. მოსწავლეს შეუძლია ზომის
სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება და გამოყენება.
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
მისალმება,საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება, საშინაო დავალების შემოწმება,
ახალი თემის,მიზნის და შეფასების რუბრიკის გაცნობა.
|
კითხვა-პასუხის მეთოდით
|
ფრონტალური
|
საშინაო დავალების რვეულები,შეფასების რუბრიკა.
|
4 წთ.
|
2
|
ახალი მასალის
შეტანა: ვსვამ კითხვებს, ვაგროვებ სიგრძის საზომ ერთეულებს
დაფაზე.
ვთხოვ მოსწავლეებს , ჩამოთვლილი
სიგრძის საზომი ერთეულები
განალაგონ ზრდადობის მიხედვით. კითხვა-პასუხის საშუალებით მოსწავლეები შეძლებენ ფართობის ერთეულები დაწერას.
|
გონებრივი იერიში
|
ფრონტალური
|
დაფა,ცარცი, სხვადასხვა ზომის ბრტყელი საგნები
|
7 წთ.
|
3
|
თემის განმტკიცება-
მიზანი შესწავლილი ერთეულების გამოყენება.
მოსწავლეებს ვთავაზობ სხვადასხვა ზომის და ფორმის დანომრილ ფიგურების
ნახაზებს, სადაც მითითებულია ფართობის ერთეული და ვთხოვ, გამოთვალონ თითოეული ფიგურის ფართობი და მონაცემი
შეიტანონ ცხრილში.
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
წყვილები
|
წინასწარ ჩემს მიერ შექმნილი ნახაზები „აპლიკაციები“ ცხრილი,რვეული,კალამი.
|
7 წთ.
|
4
|
მოსწავლეებს ვურიგებ ბარათებს და ვთხოვ, მასზე დაწერილი ერთეულები გადაიყვანონ
მითითებულ ერთეულში და დაწერონ დაფაზე. ამ
აქტივობის საშუალებით მოსწავლეები შეძლებენ ერთეულების ურთიერთკავშირს.
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
ინდივიდუალური
|
ბარათები,დაფა ცარცი
|
6 წთ.
|
5
|
მოსწავლეებს ვთავაზობ გვ
189 № 3 ამოცანას სახელმძღვანელოდან დაფასთან ამოსახსნელად. ამოცანის ამოხსნა მოიცავს
რიცხვის წილადზე გამრავლებას,ფართობების გამოთვლას და მიღებული სიდიდეების შედარებას.
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
ინდივიდუალური
|
სახელმძღვანელო(ირინა რუხაძის ავტორობით)რვეული კალამი.დაფა ცარცი
|
7 წთ
|
6.
|
მოსწავლეებს ვთავაზობ პროგრამა Learningapps.org -ში შექმნილ
სახალისო ვიქტორინას „ფართობის ერთეულები“.შესწავლილი მასალის შეჯამების მიზნით ვიყენებ
ელექტრონულ სასწავლო რესურსს.
|
თამაში ფაქტობრივი ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური
|
პერსონალური კომპიუტერები
.პროგრამა Learningapps.org -ში ჩემს
მიერ შექმნილი სახალისო ვიქტორინა „ფართობის ერთეულები“
|
10 წთ.
|
7.
|
შეფასება;საშინაო დავალება(გვ.188-189 მომდევნო გაკვეთილზე უნდა შეძლონ მოსწავლეებმა კითხვებზე პასუხის გაცემა
77-ტე გაკვეთილის მასალაზე დაყრდნონით; წერილობით: № 1,2,7
|
|
|
განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკა; წიგნი დაფა ცარცი
|
4 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები: მოსწავლეები შეისწავლიან ფართობის საზომ ერთეულებს.შეძლებენ
კავშირი დაამყარონ ფართობის ერთეულებს შორის.შეძლებენ ერთი ერთეულის გადაყვანას მეორე
ერთეულში და მიღებულ ცოდნას გამოიყენებენ პრაქტიკულ ამოცანებში.
შეფასება:
შფასება მოხდება ქვიზის და წყვილებში მუშაობა და ჩართულობის ქულათა ჯამით.
კრიტერიუმი
|
საშუალოზე დაბალი
2
|
საშუალო
3
|
კარგი
4
|
მაღალი
5
|
ტესტი/ქვიზი
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების ნახევარზე ნაკლებს.(1-3 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების ნახევარზე მეტს.
(4-5 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების უმეტესობას.
(6-7 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ ყველა კითხვას.
(8 სწორი პასუხი)
|
ჯგუფში მუშაობა და ჩართულობა
|
მე ნაკლებად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას მცირე
წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე ნაწილობრივ ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვცდილობ, ჩემი წვლილი შევიტანო პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე კარგად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ჩემი წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე აქტიურად ვარ ჩართული ყველა საგაკვეთილო აქტივობაში. გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვმსჯელობ თანაგუნდელებან პრობლემის გადასაჭრელად, ვისმენ და გამოვთქვამ
მოსაზრებებს. ვამხნევებ მეწყვილეს, თანამოსაუბრეს.
|
მეორე გაკვეთილის გეგმა
საგანი:
მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:
დაწყებითი, მეხუთე კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:
ოთხი
გაკვეთილის თემა:
კვადრატისა და მართკუთხედის ფართობი.
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლეებს განუვითარდეთ ბრტყელი ფიგურების ფართობის გამოთვლის უნარჩვევები.კერძოდ
მართკუთხედის და კვადრატის ფართობის გამოთვლა, შეძლონ მისი გამოყენება პრაქტიკულ
ამოცანებში.
მათ.V.9. მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურების ფართობების პოვნა და შედარება.
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
მისალმება,საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება, საშინაო დავალების შემოწმება,
ახალი თემის,მიზნის და შფასების რუბრიკის გაცნობა.
|
კითხვა-პასუხი
|
ფრონტალური
|
დავალების რვეულები, დაფა,ცარცი,შეფასების რუბრიკა.
|
4
წთ.
|
2
|
თემის შეტანა-
ვსვამ კითხვებს, ვაგროვებ ინფორმაციას კვადრატისა
და მართკუთხედის შესახებ. მოსწავლეები ადგენენ ფიგურების ფართობის გამოსათვლელ ფორმულებს,მითებულ
ფორმულას წერენ და აკრავენ თვალსაჩინო ადგილას.
|
გონებრივი იერიში
|
ფრონტალური
|
დაფა, ცარცი.
მარკერი,თაბახის ფურცლები.
|
9
წთ.
|
3
|
თემის განმტკიცება-
მიზანი შესწავლილი ფორმულის გამოყენება.
მოსწავლეებს ვურიგებ წინასწარ დახაზულ სახლის გეგმას. მოსწავლეები ითვლიან ოთახების ფართობს, ავსებენ
ცხრილს და აკეთებენ პრეზენტაციას.
|
პრაქტიკული სამუშაო.
|
წყვილები
|
ჩემს მიერ შედგენილი სახლის
გეგმა,რვეული,კალამი.
|
7წთ
|
4.
|
მოსწავლეებს ვთავაზობ წიგნიდან გვ.191 №4 ამოცანის ამოხსნას დაფასთან.
მოსწავლეები უპასუხებენ კითხვას „როგორ შიძლება ფართობისა და ერთ-ერთი გვერდის საშუალებით
უცნობი გვერდის პოვნა?“
|
პრაქტიკული სამუშაოს შსრულება
|
ინდივიდუალური
|
წიგნი(ირინა რუხაძის ავტორობით),რვეული,კალამი, დაფა ცარცი
|
6 წთ.
|
5.
|
მოსწავლეებს ვთავაზობ მართკუთხედისა და კვადრატის ფართობების პოვნას
წინასწარ გამზადებულ ნახაზზე. გაიხსენებენ რიცხვის წილადზე გამრავლებას,წილადების
შედარებას გამოთვლიან ფიგურების ფართობებს
და შეადარებენ.
|
პრაქტიკული სამუშაოს შესრულება
|
წყვილები
|
ნახაზი, რვეული კალამი
|
5 წთ
|
6.
|
მოსწავლეებს ვთავაზობ პროგრამა
Learningapps.org -ში შექმნილ
სახალისო ვიქტორინას „მართკუთხედი, კვადრატი“.შესწავლილი მასალის შეჯამების მიზნით
ვიყენებ ელექტრონულ სასწავლო რესურსს.
|
თამაში ფაქტობრივი ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური
|
პერსონალური კომპიუტერები
.პროგრამა Learningapps.org -ში ჩემს
მიერ შექმნილი სახალისო ვიქტორინა „მართკუთხედი,
კვადრატი“
|
10 წთ.
|
8.
|
შეფასება;საშინაო დავალება (გვ.190 გაკ.78, მომდევნო გაკვეთილზე უნდა შეძლოთ კითხვებზე პასუხის
გაცემა ამ მასალაზე დაყრდნონით; წერილობით: №1, 2,3.
|
|
მთელი კლასი
|
განმსაზღვრელი შფასების რუბრიკა; წიგნი, დაფა, ცარცი.
|
4 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები: მოსწავლეებს განუვითარდებათ ბრტყელი ფიგურების ფართობის
გამოთვლის უნარჩვევები.კერძოდ შეძლებენ მართკუთხედის და კვადრატის ფართობების გამოთვლას
პრაქტიკულ ამოცანებში.
შეფასება:
შეფასება იქნება განმსაზღვრელი შემდეგი რუბრიკის გამოყენებით.
კრიტერიუმი
|
საშუალოზე დაბალი
2
|
საშუალო
3
|
კარგი
4
|
მაღალი
5
|
ტესტი/ქვიზი
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების ნახევარზე ნაკლებს.(1-3 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების ნახევარზე მეტს.
(4-5 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების უმეტესობას.
(6-7 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ ყველა კითხვას.
(8 სწორი პასუხი)
|
პარტნიორული მუშაობა და საგაკვეთილო პროცესში
ჩართულობა
|
მე ნაკლებად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას მცირე
წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე ნაწილობრივ ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვცდილობ, ჩემი წვლილი შევიტანო პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე კარგად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ჩემი წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე აქტიურად ვარ ჩართული ყველა საგაკვეთილო აქტივობაში. გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვმსჯელობ თანაგუნდელებან პრობლემის გადასაჭრელად, ვისმენ და გამოვთქვამ
მოსაზრებებს. ვამხნევებ მეწყვილეს, თანამოსაუბრეს.
|
მესამე გაკვეთილის გეგმა
საგანი:
მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:
დაწყებითი, მეხუთე კლასი.
მოსწავლეთა რაოდენობა:
ოთხი
გაკვეთილის თმა:
პარალელოგრამის ფართობი.
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლეებს განუვითარდეთ ბრტყელი ფიგურების
ფართობის გამოთვლის უნარჩვევები.კერძოდ პარალელოგრამის ფართობის გამოთვლა და შეძლონ
მისი გამოყენება პრაქტიკულ ამოცანებში.
მათ.V.9. მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურების ფართობების პოვნა და შედარება.
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმრბი
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
მისალმება,საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება, საშინაო დავალების შემოწმება,
ახალი თემის,მიზნის და შფასების რუბრიკის გაცნობა.
|
|
ფრონტალური
|
დავალების რვეულები,წიგნი(ირინა რუხაძის ავტორობით),დაფა,ცარცი
|
4
წთ.
|
2
|
თემის შეტანა-
მიზანი:
მოსწავლეებს ვუსვამ კითხვებს.მოსწავლეები პასუხობენ კითხვებს, ხაზავენ
და ჩემი დახმარებით წერენ პარალელოგრამის ფართობის გამოსათვლელ ფორმულას.
|
კითხვა-პასუხის მეთოდით
|
ფრონტალური
|
დაფა, ცარცი, მარკერები,თაბახის ფურცლები.
|
11
წთ.
|
3
|
თემის განმტკიცება-
მიზანი: შესწავლილი ფორმულის გამოყენება.
მოსწავლეებს ვთავაზობ გამოჭრილ ფიგურებს მითითებული ზომებით და ვთხოვ,
გამოთვალონ ფართობები. მოსწავლეები ითვლიან
ფართობებს და აჯამებენ შედეგებს.
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
წყვილი
|
გამოჭრილი ფიგურები,რვეული,კალამი.
|
7 წთ.
|
4
|
მოსწავლეებს ვთავაზობ სახელმძღვანელოდან
გვ.192 ზე №2 ამოცანას ამოსახსნელად. ამ აქტივობის მიზანია, რომ მოსწავლეებმა გაიუმჯობესონ
პარალელოგრამის დახაზვისა და მისი ფართობის გამოთვლის უნარჩვევა.
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
ინდივიდუალური
|
დავალების რვეულები,წიგნი(ირინა რუხაძის ავტორობით),დაფა,ცარცი
|
5 წთ.
|
5.
|
მოსწავლეებს ვთავაზობ წიგნიდან გვ.192 №4 ამოცანის ამოხსნას დაფასთან.
ამოცანის ამოხსნის საშუალებით უპასუხებენ კითხვას „როგორ შიძლება ფართობისა და გვერდის
საშუალებით სიმაღლის პოვნა?“
|
პრაქტიკული სამუშაოს შსრულება
|
ინდივიდუალური
|
წიგნი(ირინა რუხაძის ავტორობით),რვეული,კალამი,დაფა ცარცი
|
4 წთ.
|
6.
|
მოსწავლეებს ვთავაზობ პროგრამა
Learningapps.org -ში შექმნილ
სახალისო ვიქტორინას „პარალელპგრამი“.შესწავლილი მასალის შეჯამების მიზნით ვიყენებ
ჩემს მიერ დამზადებულ ელექტრონულ სასწავლო რესურსს.
|
თამაში ფაქტობრივი ცოდნის შემოწმწბა
|
ინდივიდუალური
|
პერსონალური კომპიუტერები
.პროგრამა Learningapps.org -ში ჩემს
მიერ შექმნილი სახალისო ვიქტორინა „პარალელოგრამი“
|
10 წთ.
|
7
|
შეფასება;საშინაო დავალება: გვ.192-193. სამოცდამეცხრამეტე გაკვეთლის
მასალის გამოყენებით კითხვებზე პასუხი.
№ 1, 3,6
|
|
|
განმსაზღვრელი შფასების რუბრიკა;
წიგნი(ირინა რუხაძის ავტორობით),დაფა,ცარცი.
|
4 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები: მოსწავლეებს განუვითარდებათ ბრტყელი ფიგურების ფართობის
გამოთვლის უნარჩვევები.კერძოდ შეძლებენ პარალელოგრამის ფართობის ფორმულის გამოყენებით
პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნას.
შეფასება:
შეფასება იქნება განმსაზღვრელი შემდეგი რუბრიკის გამოყენებით.
კრიტერიუმი
|
საშუალოზე დაბალი
2
|
საშუალო
3
|
კარგი
4
|
მაღალი
5
|
ტესტი/ქვიზი
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების ნახევარზე ნაკლებს.(1-3 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების ნახევარზე მეტს.
(4-5 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების უმეტესობას.
(6-7 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ ყველა კითხვას.
(8 სწორი პასუხი)
|
პართნიორული მუშაობა და საგაკვეთილო პროცესში
ჩართულობა
|
მე ნაკლებად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას მცირე
წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე ნაწილობრივ ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვცდილობ, ჩემი წვლილი შევიტანო პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე კარგად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ჩემი წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე აქტიურად ვარ ჩართული ყველა საგაკვეთილო აქტივობაში. გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვმსჯელობ თანაგუნდელებან პრობლემის გადასაჭრელად, ვისმენ და გამოვთქვამ
მოსაზრებებს. ვამხნევებ მეწყვილეს, თანამოსაუბრეს.
|
მეოთხე გაკვეთილის გეგმა
საგანი:
მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:დაწყებითი,
მეხუთე კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:ოთხი
გაკვეთილის თმა:
მართკუთხა სამკუთხედის ფართობი.
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლეებს განუვითარდეთ ბრტყელი ფიგურების ფართობის გამოთვლის უნარჩვევები. კერძოდ
სამკუთხედის ფართობის გამოთვლა, შეძლონ მისი გამოყენება პრაქტიკულ ამოცანებში.
მათ.V.9. მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურების ფართობების პოვნა და შედარება.
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები: მოსწავლეებს განუვითარდებათ ბრტყელი ფიგურების ფართობის
გამოთვლის უნარჩვევები.კერძოდ შეძლებენ სამკუთხედის ფართობების გამოთვლას პრაქტიკულ
ამოცანებში.
შეფასება:შფასება
მოხდება მოცემული რუბრიკის გამოყენებით.
კრიტერიუმი
|
საშუალოზე დაბალი
2
|
საშუალო
3
|
კარგი
4
|
მაღალი
5
|
ჯგუფში მუშაობა და საგაკვეთილო პრპცესში ჩართულობა
|
მე ნაკლებად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას მცირე
წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე ნაწილობრივ ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვცდილობ, ჩემი წვლილი შევიტანო პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე თითქმის სრულად ვარ ჩართული
საგაკვეთილო აქტივობაში. გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ჩემი წვლილი შემაქვს
პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე აქტიურად ვარ ჩართული ყველა საგაკვეთილო აქტივობაში. გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვმსჯელობ თანაგუნდელებან პრობლემის გადასაჭრელად, ვისმენ და გამოვთქვამ
მოსაზრებებს. ვამხნევებ მეწყვილეს, თანამოსაუბრეს.
|
ტესტი/ქვიზი
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების ნახევარზე ნაკლებს.
(1-3 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების ნახევარს და მეტს.
(4-5 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების უმეტესობას.
(6-7 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ ყველა კითხვას.
(8 სწორი პასუხი)
|
საგანი:
მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:
დაწყებითი, მეხუთე კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:
ოთხი
გაკვეთილის თმა:
ბრტყელი ფიბურების ფართობები.მართკუთხედის, კვადრატის,პარალელოგრამის, სამკუთხედის
ფართობები.
·
შემაჯამებელი
გაკვეთილი
მოსწავლეებმა შეისწავლეს ბრტყელი ფიგურების, კერძოდ: მართკუთხედის,
კვადრატის, პარალელოგრამის, სამკუთხედის ფართობების გამოთვლა. ამ გაკვეთილზე განმტკიცდება
მიღებული ცოდნა.
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლეებს განუვითარდეთ ბრტყელი ფიგურების ფართობის გამოთვლის უნარ-ჩვევები,კერძოდ,
მართკუთხედის, კვადრატის, პარალელოგრამის, სამკუთხედის ფართობის გამოთვლა, შეძლონ მისი გამოყენება პრაქტიკულ
ამოცანებში.
მათ.V.9. მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურების ფართობების პოვნა და შედარება.
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმრბი
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
მოსწავლეებს გავაცნობ გაკვეთილის თემას, მიზანს და შეფასების რუბრიკას.ვამოწმებ
საშინაო დავალებას.
|
კითხვა-პასუხის მეთოდით
|
ფრონტალური
|
დაფა,ცარცი,საშინაო დავალების რვეულები
|
5წთ
|
2
|
მოსწავლეებს ვთავაზობ ცხრილს
შესავსებად.წყვილებში ვურიგებ ბარათებზე დაწერილ ფიგურების სახელწოდებებს და ვთხოვ,
ფიგურის შესახებ გაიხსენონ შესაბამსი ინფორმაცია
და შეავსონ ცხრილი. მოსწავლეები ახდენენ შედეგების პრეზენტაციას.
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
წყვილი
|
სახაზავი, რვეული,კალამი,ფერადი ფურცლები, ფლომასწერები,წებო,მაკრატელი.
|
10 წთ.
|
3
|
მოსწავლეებს ვურიგებ ფიგურებს და ვთხოვ , შეასრულონ გაზომვები და გამოთვალონ
ფართობები.
|
სწავლა კეთებით
|
წყვილები
|
ფიგურები,სახაზავები,რვეული კალამი.
|
10 წთ.
|
4
|
მოსწავლეებს ვაძლევ ამოცანებს, სადაც გამოიყენებენ ფიგურების ფართობების
გამოსათვლელ ფორმულებს და ვთხოვ მათ ამოხსნას,ფიგურათა
ფართობების შედარებას. მოსწავლეები ასრულებენ დავალებას და წარმოადგენენ პასუხებს.
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
წყვილები
|
დასურათებული ამოცანები
|
6 წთ.
|
5
|
შესწავლილი მასალის შეჯამების მიზნით ვიყენებ ელექტრონულ სასწავლო რესურსს.პროგრამა
Learningapps.org -ში შექმნილ
სახალისო ვიქტორინა „ბრტყელი ფიგურები“
|
თამაში ფაქტობრივი ცოდნის შემოწმება
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი,პროექტორი, .პროგრამა Learningapps.org -ში ჩემს
მიერ შექმნილი სახალისო ვიქტორინა „ბრტყელი ფიგურები“
|
7 წთ.
|
6
|
შეფასება;საშინაო დავალება(გვ.198-199) წერილობით: № 1,3,4,7
|
|
მთელ კლასს
|
განმსაზღვრელი შფასების რუბრიკა; წიგნი დაფა ცარცი
|
4 წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები: მოსწავლეებს განუვითარდებათ ბრტყელი ფიგურების ფართობის
გამოთვლის უნარჩვევები.შეძლებენ მართკუთხედის,კვადრატის,სამკუთხედის,პარალელოგრამის
ფართობების გამოთვლას პრაქტიკულ ამოცანებში.
შეფასება:
შეფასება იქნება განმსაზღვრელი შემდეგი რუბრიკის გამოყენებით
კრიტერიუმი
|
საშუალოზე დაბალი
2
|
საშუალო
3
|
კარგი
4
|
მაღალი
5
|
ტესტი/ქვიზი
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების ნახევარზე ნაკლებს.(1-3 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების ნახევარზე მეტს.
(4-5 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ კითხვების უმეტესობას.
(6-7 სწორი პასუხი)
|
მე სწორად ვპასუხობ ყველა კითხვას.
(8 სწორი პასუხი)
|
პართნიორული მუშაობა და საგაკვეთილო პროცესში
ჩართულობა
|
მე ნაკლებად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას მცირე
წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე ნაწილობრივ ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვცდილობ, ჩემი წვლილი შევიტანო პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე კარგად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ჩემი წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე აქტიურად ვარ ჩართული ყველა საგაკვეთილო აქტივობაში. გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვმსჯელობ თანაგუნდელებან პრობლემის გადასაჭრელად, ვისმენ და გამოვთქვამ
მოსაზრებებს. ვამხნევებ მეწყვილეს, თანამოსაუბრეს.
|
No comments:
Post a Comment