1.
საწრეო მუშაობის
ჩატარების განრიგი:
2018 წლის
1,8,22,29 მაისს და 5,12 ივნის; 19,
26 სექტემბერს; 1,3,8,15,22,29 ოქტომბერს; 5,12,19,26
ნოემბერს და 3,10 დეკემბერს ჩავატარე საწრეო მუშაობები. მუშაობა იწყებოდა 14: 25 საათზე და მთავრდებოდა 15:10 საათზე.
1.წრის/პროექტის
შესრულების ანგარიში
ა) წრის/პროექტით
განსაზღვრული ამოცანების შესრულება
№
|
განხორციელებული ძირითადი აქტივობები
|
ძირითადი აქტივობის შესრულების მოკლე აღწერა
|
განხორციელებული
აქტივობით მიღებული კონკრეტული შედეგი
|
1.
|
ინდივიდუალურ პროექტებზე მუშაობა;
(საორგანიზაციო საკითხები)
„ქართველი
მათემატიკოსები“
|
მოსწავლეები
აგროვებენ ინფორმაციას ქართველ მათემატიკოსების შსახებ
|
სასწავლო
პროცესის ეფექტური დაგეგმვა, თანამშრომლობა და მონიტორინგი;
|
2.
|
ინდივიდუალურ პროექტებზე მუშაობა;
„ქართველი
მათემატიკოსები“
|
ამზადებენ
საპრეზენტაციო პროგრამაში (PowerPoint)პრეზენტაციას.
|
სასწავლო
პროცესის ეფექტური დაგეგმვა, თანამშრომლობა და მონიტორინგი;
|
3.
|
პროექტის პრეზენტაცია;
|
მოსწავლეები
დამზადებულ პრეზენტაციებს წარადგენენ.აკეთებენ პრეზენტაციას.
|
საპრეზენტაციო
პროგრამაში პრეზენტაციის მომზადება,წარდგენა
|
4.
|
ისტორიული
ექსკურსები - ძირითადი მათემატიკური ექსპერიმენტის მიმოხილვა. პი რიცხვის
გამოთვლა ექსპერიმენტულად.
|
პრაქტიკული
სამუშაო.პი რიცხვის გამოთვლა
|
ვარაუდის გამოთქმა და კერძო შემთხვევებში მისი კვლევა;პი რიცხვის გამოთვლა
|
5.
|
ისტორიული
ექსკურსები - ძირითადი მათემატიკური ექსპერიმენტების მიმოხილვა . წრის ფართობის
გამოთვლა.
|
პრაქტიკული
სამუშაო
|
ვარაუდის გამოთქმა და კერძო შემთხვევებში მისი კვლევა;წრის ფართობის გამოთვლა პრაქტიკული საქმიანობით.
|
6.
|
ისტორიული ექსკურსები - ძირითადი
მათემატიკური ექსპერიმენტების მიმოხილვა დედამიწის რადიუსის გამოთვლა.
|
პრაქტიკული
სამუშაო
|
ვარაუდის გამოთქმა და კერძო შემთხვევებში მისი კვლევა;
|
7.
|
რა სპეციფიკა აქვს კომპიუტერულ
ექსპერიმენტს? როგორ უნდა გამოვიყენოთ კომპიუტერული ექსპერიმენტები მათემატიკური
ამოცანების ამოხსნისას.(ინფორმაციის მიწოდება)
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
ვარაუდის გამოთქმა და
კერძო შემთხვევებში მისი კვლევა;კომპიუტერის დახმარებით პრაქტიკული ამოცანების
ამოხსნა.
|
8.
|
რა არის პარადოქსი?
როგორ უნდა აიხსნას და გადაიჭრას თეორიულ ფაქტებსა და ექსპერიმენტის შედეგად მიღებულ
მონაცემებს შორის არსებული შეუსაბამობებით წარმოქმნილი პარადოქსები?(ინფორმაციის
მიწოდება)
|
მსჯელობა
დასაბუთება.
|
კრიტიკული,ანალიტიკური
და შემოქმედებითი აზროვნების
განვითარება მოსწავლეებში.
|
9.
|
სახალისო
ამოცანების ამოხსნა
|
მოსწავლეები
ხსნიან ამოცანებს,მსჯელობენ ამოცანების ამოხსნის გზებსა და სისწორეზე
|
მსჯელობის ხაზის განვითარება, ალტერნატიული გზის მოძებნა, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება;
|
10.
|
ხის სიმაღლის გაზომვა.(პრაქტიკული
სამუშაო)
|
მოსწავლეები
სწავლობენ როგორ გაზომონ ხის სიმაღლე პრაქტიკულად.
|
მოსწავლისთვის
აღმოჩენებისა და სიახლის ძიების მიმართ დადებითი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება;
|
11.
|
ვიქტორინა“ ვინ
სწორად ვინ სწრაფად“
|
ვიქტორინის
წარმართვა
|
ინტელექტუალური
თამაშებისა და სასკოლო ოლიმპიადებისთვის მზაობა
|
12.
|
ლოგიკური
ამოცანების ამოხსნა
|
მოსწავლეები
ხსნიან ამოცანებს,მსჯელობენ ამოცანების ამოხსნის გზებსა და სისწორეზე
|
მსჯელობის ხაზის განვითარება, ალტერნატიული გზის მოძებნა, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება;
|
13.
|
პროგრამა „GeoGebra”-ში
მუშაობა
|
პროგრამა
გეოგებრას საშუალებით აგებითი სამუშაოების შესრულება
|
კომპიუტერული
უნარჩვევების გაუმჯობესება
|
14.
|
ლოგიკური ამოცანების ამოხსნა
|
მოსწავლეები
ხსნიან ამოცანებს,მსჯელობენ ამოცანების ამოხსნის გზებსა და სისწორეზე
|
მსჯელობის ხაზის განვითარება, ალტერნატიული გზის მოძებნა, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება;
|
15.
|
„მათემატიკოსები“
კედლის გაზეთის გამოშვება.
|
მოსწავლეები
აგროვებენ მონაცემებს მათემატიკოსების შესახებ.
|
მონაცემების
მოძიების, დახარისხება და გამოყენების უნარის განვითარება.
|
16.
|
„მათემატიკოსები“
კედლის გაზეთის გამოშვება.
|
ამზადებენ კედლის გაზეთს.
|
მონაცემების
მოძიების, დახარისხება და გამოყენების უნარის განვითარება.
|
17.
|
ვიქტორინა“ ვინ სწორად ვინ სწრაფად“
|
ვიქტორინის
წარმართვა
|
ინტელექტუალური
თამაშებისა და სასკოლო ოლიმპიადებისთვის მზაობა
|
18.
|
სიმეტრია
მათემატიკასა და სამყაროში-პროექტი(საორგანიზციო საკითხები)
|
მოსწავლეები
აგროვებენ ინფორმაციას სიმეტრიის შსახე.ეძებენ სიმეტიულ სხეულებს.
|
სასწავლო
პროცესის ეფექტური დაგეგმვა, თანამშრომლობა და მონიტორინგი;
|
19.
|
სიმეტრია მათემატიკასა და
სამყაროში-პროექტზე მუშაობა
|
ამზადებენ
საპრეზენტაციო პროგრამაში (PowerPoint)პრეზენტაციას.
|
სასწავლო
პროცესის ეფექტური დაგეგმვა, თანამშრომლობა და მონიტორინგი;
|
20.
|
პროექტის პრეზენტაცია.
შემაჯამებელი
შეხვედრა.
|
მოსწავლეები
დამზადებულ პრეზენტაციებს წარადგენენ.აკეთებენ პრეზენტაციას.
|
საპრეზენტაციო
პროგრამაში პრეზენტაციის მომზადება,წარდგენა უნარის განვითარება.
|
ჩემთვის საინტერესო იყო ამ გვერდის ნახვა...
ReplyDeleteგისურვებთ წარმატებებს...
ასევე გისურვებ წარმატებებს
ReplyDelete