საწრეო მუშაობა

ექსპერიმენტული მათემატიკა“ 



1.    საწრეო მუშაობის ჩატარების განრიგი:


2018 წლის 1,8,22,29 მაისს და 5,12 ივნის; 19, 26 სექტემბერს; 1,3,8,15,22,29 ოქტომბერს; 5,12,19,26 ნოემბერს და 3,10 დეკემბერს ჩავატარე საწრეო მუშაობები. მუშაობა იწყებოდა  14: 25 საათზე და მთავრდებოდა 15:10 საათზე.

1.წრის/პროექტის შესრულების ანგარიში
ა) წრის/პროექტით განსაზღვრული ამოცანების შესრულება

განხორციელებული ძირითადი აქტივობები
ძირითადი აქტივობის შესრულების მოკლე აღწერა

განხორციელებული აქტივობით მიღებული კონკრეტული შედეგი
1.
ინდივიდუალურ პროექტებზე მუშაობა;
(საორგანიზაციო საკითხები)
„ქართველი მათემატიკოსები“
მოსწავლეები აგროვებენ ინფორმაციას ქართველ მათემატიკოსების შსახებ
სასწავლო პროცესის ეფექტური დაგეგმვა, თანამშრომლობა და მონიტორინგი;

2.
ინდივიდუალურ პროექტებზე მუშაობა;
„ქართველი მათემატიკოსები“
ამზადებენ საპრეზენტაციო პროგრამაში (PowerPoint)პრეზენტაციას.
სასწავლო პროცესის ეფექტური დაგეგმვა, თანამშრომლობა და მონიტორინგი;

3.
პროექტის პრეზენტაცია;
მოსწავლეები დამზადებულ პრეზენტაციებს წარადგენენ.აკეთებენ პრეზენტაციას.
საპრეზენტაციო პროგრამაში პრეზენტაციის მომზადება,წარდგენა
4.
ისტორიული ექსკურსები - ძირითადი მათემატიკური ექსპერიმენტის მიმოხილვა. პი რიცხვის გამოთვლა ექსპერიმენტულად.
პრაქტიკული სამუშაო.პი რიცხვის გამოთვლა
ვარაუდის გამოთქმა და კერძო შემთხვევებში მისი კვლევა;პი რიცხვის გამოთვლა

5.
ისტორიული ექსკურსები - ძირითადი მათემატიკური ექსპერიმენტების მიმოხილვა . წრის ფართობის გამოთვლა.
პრაქტიკული სამუშაო
ვარაუდის გამოთქმა და კერძო შემთხვევებში მისი კვლევა;წრის ფართობის გამოთვლა პრაქტიკული საქმიანობით.

6.
ისტორიული ექსკურსები - ძირითადი მათემატიკური ექსპერიმენტების მიმოხილვა  დედამიწის რადიუსის გამოთვლა.

პრაქტიკული სამუშაო
ვარაუდის გამოთქმა და კერძო შემთხვევებში მისი კვლევა;

7.
რა სპეციფიკა აქვს კომპიუტერულ ექსპერიმენტს? როგორ უნდა გამოვიყენოთ კომპიუტერული ექსპერიმენტები მათემატიკური ამოცანების ამოხსნისას.(ინფორმაციის მიწოდება)
პრაქტიკული სამუშაო
ვარაუდის გამოთქმა და კერძო შემთხვევებში მისი კვლევა;კომპიუტერის დახმარებით პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნა.
8.
რა არის პარადოქსი? როგორ უნდა აიხსნას და გადაიჭრას თეორიულ ფაქტებსა და ექსპერიმენტის შედეგად მიღებულ მონაცემებს შორის არსებული შეუსაბამობებით წარმოქმნილი პარადოქსები?(ინფორმაციის მიწოდება)
მსჯელობა დასაბუთება.
კრიტიკული,ანალიტიკური და შემოქმედებითი  აზროვნების განვითარება მოსწავლეებში.
9.
სახალისო ამოცანების ამოხსნა
მოსწავლეები ხსნიან ამოცანებს,მსჯელობენ ამოცანების ამოხსნის გზებსა და სისწორეზე
მსჯელობის ხაზის განვითარება, ალტერნატიული გზის მოძებნა, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება;

10.
ხის სიმაღლის გაზომვა.(პრაქტიკული სამუშაო)
მოსწავლეები სწავლობენ როგორ გაზომონ ხის სიმაღლე პრაქტიკულად.
მოსწავლისთვის აღმოჩენებისა და სიახლის ძიების მიმართ დადებითი   დამოკიდებულების ჩამოყალიბება;

11.
ვიქტორინა“ ვინ სწორად ვინ სწრაფად“
ვიქტორინის წარმართვა

ინტელექტუალური თამაშებისა და სასკოლო ოლიმპიადებისთვის მზაობა
12.
ლოგიკური ამოცანების ამოხსნა
მოსწავლეები ხსნიან ამოცანებს,მსჯელობენ ამოცანების ამოხსნის გზებსა და სისწორეზე
მსჯელობის ხაზის განვითარება, ალტერნატიული გზის მოძებნა, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება;

13.
პროგრამა „GeoGebra”-ში მუშაობა
პროგრამა გეოგებრას საშუალებით აგებითი სამუშაოების შესრულება
კომპიუტერული უნარჩვევების გაუმჯობესება
14.
ლოგიკური ამოცანების ამოხსნა
მოსწავლეები ხსნიან ამოცანებს,მსჯელობენ ამოცანების ამოხსნის გზებსა და სისწორეზე
მსჯელობის ხაზის განვითარება, ალტერნატიული გზის მოძებნა, მიღებული გადაწყვეტილების სისწორისა და ეფექტიანობის დასაბუთება;

15.
„მათემატიკოსები“ კედლის გაზეთის გამოშვება.
მოსწავლეები აგროვებენ მონაცემებს მათემატიკოსების შესახებ.
მონაცემების მოძიების, დახარისხება და გამოყენების უნარის განვითარება.
16.
„მათემატიკოსები“ კედლის გაზეთის გამოშვება.
ამზადებენ კედლის გაზეთს.
მონაცემების მოძიების, დახარისხება და გამოყენების უნარის განვითარება.
17.
ვიქტორინა“ ვინ სწორად ვინ სწრაფად“

ვიქტორინის წარმართვა

ინტელექტუალური თამაშებისა და სასკოლო ოლიმპიადებისთვის მზაობა
18.
სიმეტრია მათემატიკასა და სამყაროში-პროექტი(საორგანიზციო საკითხები)
მოსწავლეები აგროვებენ ინფორმაციას სიმეტრიის შსახე.ეძებენ სიმეტიულ სხეულებს.
სასწავლო პროცესის ეფექტური დაგეგმვა, თანამშრომლობა და მონიტორინგი;

19.
სიმეტრია მათემატიკასა და სამყაროში-პროექტზე მუშაობა
ამზადებენ საპრეზენტაციო პროგრამაში (PowerPoint)პრეზენტაციას.
სასწავლო პროცესის ეფექტური დაგეგმვა, თანამშრომლობა და მონიტორინგი;

20.
პროექტის პრეზენტაცია.
შემაჯამებელი შეხვედრა.
მოსწავლეები დამზადებულ პრეზენტაციებს წარადგენენ.აკეთებენ პრეზენტაციას.
საპრეზენტაციო პროგრამაში პრეზენტაციის მომზადება,წარდგენა უნარის განვითარება.

x

2 comments:

  1. ჩემთვის საინტერესო იყო ამ გვერდის ნახვა...
    გისურვებთ წარმატებებს...

    ReplyDelete
  2. ასევე გისურვებ წარმატებებს

    ReplyDelete